بلاگ تخصصی کامپیوتر

            نحوه ی واترمارک کردن تصاویر با استفاده از فتوشاپ

در مورد چگونگی واترمارک (watermark) کردن تصاویرتان به صورت آنلاین چندین انتخاب وجود دارد، اما استفاده از سرویس آنلاین می تواند دارای معایبی باشد. آنها گاهی اوقات محدودیت های معینی را به ما تحمیل می کنند همانند محدود کردن اندازه­ی فایل تصویر، هم چنین مشکل واضحی که با آن مواجه هستید این است که قادر به واتر مارک کردن تصاویرتان نخواهید بود مگر در صورتی که یک اتصال اینترنت داشته باشید.                                     

                                

یکی از معمول ترین روش های واترمارک کردن تصاویرتان به صورت آفلاین استفاده از نرم افزار فتوشاپ می باشد، حال آن که ممکن است در ابتدا به نظر نرسد که به آسانی قابل اجرا باشد. این روش انعطاف بسیاری به شما می دهد و اجازه می دهد که دقیقا به همان روشی که مایل هستید تصاویرتان را واترمارک کنید. بعد از اولین باری که واترمارک­تان را توسط فتوشاپ ایجاد کردید با استفاده از همین روش کار به آسانی می توانید این فرآیند را خودکار کنید و حتی تصاویر را به صورت دسته ای واترمارک کنید.




تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
   پایان دردسرهای تایپ اشتباهی فارسی در نوار آدرس مرورگر فایرفاکس

در صورتی که با مرورگر فایرفاکس زیاد سروکار دارید،‌ حتماً‌ به این مشکل برخورده‌اید که هنگامی که قصد دارید تا آدرس سایتی را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید به این دلیل که از قبل زبان کیبورد ویندوز بر روی فارسی قرار گرفته است،‌ آدرس سایت اشتباهاً به زبان فارسی تایپ می‌شود و ناچارید عبارت اشتباه را پاک نموده، زبان کیبورد را به انگلیسی تغیر دهید و مجدد آدرس صحیح را وارد کنید. این مشکل چه برای کاربران حرفه ای که تند تایپ می‌کنند و چه برای کاربران مبتدی که به هنگام تایپ به صفحه کلید نگاه می‌کنند پیش می‌آید. در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی بپردازیم که دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید، به طوری که هر آنچه از این پس در نوار آدرس فایرفاکس وارد می‌کنید،‌ به طور اتوماتیک انگلیسی تایپ شود.



تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
     پرده برداری از لپ تاپ سری ۹ سامسونگ: نوت بوکی در جواب MacBook Air‬ 


9-serieslead-narenji.ir.jpg




تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا

  دریافت آپدیت های ویندوز ، متناسب با اوضاع اینترنت شما ( ویندوز ۷ )

آخ آخ که تو ایران افراد کمی پیدا میشن که آپدیت های ویندوز رو نصب کنن و با همین بی احتیاطی ها بلایای دنیای دیجیتال بر سرشون نازل میشه . البته خیلی از موارد هم تقصیر این عزیزان نیست و باید تقصیر رو به گردن اینترنت لاک پشتی کشورمون بندازیم . چون واقعا نمیشه از یه کاربر که داره از دیال آپ استفاده میکنه و سرعت دانلودش در بهترین حالت ۴ کیلوبایت بیشتر نمیشه ، انتظار داشت که آپدیت های ۱۴۰ – ۱۵۰ مگابایتی ویندوز رو بگیره و نصب کنه . گرچه همون پرسرعت هاش ( البته اینجا منظور اینترنت پرسرعت وطنی هست که مسئولین گرامی ازش صحبت میکنن ، ۱۲۸ ) هم نمیتونن چند ساعتی صبر کنن تا این آپدیت ها دریافت بشه .

حالا از بحث سرعت اینترنت و اینجور مسائل بگذریم ، واقعا میدونید با این کار چه مشکلاتی ممکنه واستون بوجود بیاد ؟؟؟




تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا

GV-N580D5-15I-B

گیگابایت قدرتمندترین كارت گرافیکی دنیا را به بازار ایران آورد














اشاره:
شرکت گیگابایت، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مادربرد و کارت گرافیک و دیگر قطعات رایانه در دنیا، با استفاده از تراشه گرافیکی GTX 580 شرکت Nvidia، قدرتمندترین کارت گرافیک دنیا را تولید کرد. این کارت نسبت به نسل قبلی خود، یعنی GTX 480 برتري‌هاي متعددي دارد که در ميان ‌آن‌ها می‌توان به عملكرد بالاتر، دمای پایین‌تر، صدای کمتر و تعداد هسته‌های CUDA بیشتر اشاره کرد.





تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا

پردازنده‌هاي هزار هسته‌اي

توليد پردازنده‌هاي هزار هسته‌اي اينتل در 8 تا 10 سال آينده
















اشاره:
امروزه پردازنده‌هاي گرافيكي مدرن به بيش از هزار عنصر پردازشي يا هسته مجهز هستند و مي‌توانند از همه آن‌ها استفاده كنند. از سوي ديگر، ريزپردازنده‌هاي تجاري مدرن به دوازده هسته مجهز هستند.




تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا

                              15 لپ‌تاپ جذاب و باورنكردني

لپ‌تاپ‌ها طي پنج يا 10 سال آينده چگونه خواهند بود؟

به گزارش ایسنا، پيش‌بيني گرايش‌هاي فن‌آوري آينده همواره دشوار بوده اما اين لپ‌تاپ‌هاي مفهومي كه ازسوي سازندگان رايانه و علاقه‌مندان فن‌آوري ارائه شده، معدود نشانه‌هايي از آنچه ممكن است پيش روي باشد، فراهم مي‌كند.




تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 557
بازدید ماه : 1127
بازدید کل : 260451
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1